čtvrtek 25. června 2009






Ahoooooj vsem!
Tak je to skoro rok, co jsem zakoncil minulou cestu slovy, ze vse teprve zacina. Necelych dvanact mesicu od konce zatim nejvetsiho dobrodruzstvi vyrazim na dalsi, tentokrat do Afriky.A odjizdi se mi cim dal hur. Uz vim, ze stastnej muzu byt i doma.





S hlavou plnych myslenek, jak se naposledy vyhnout odjezdu s holkou, o ktere vlastne nevim vubec nic jsem si zabalil myho drobka. S nostalgii jsem do nej rval vse potrebne od spodaru az po antimalarika, abych si za podpory rozluckoveho pruvodu mohl stoupnout zase na krajnici. Za necele dve hodiny zastavil muj prvni stop na cerny kontinent a ja se zatlacenou slzou objimal vsechny, co byli po ruce.
Po dvou prijemne prokecanych jizdach jsem stravil vecer dokupovanim poslednich blbosti, zkouskou tehotenstvi Hanky(na delsi povidani), vybornou veceri s mou hodnou sestrickou a naslednym usinanim na gauci v obyvaku Vitneru. Uz v sest hodin jsme se seznamovali na prazske benzince s lehce smradlavym parem, kteri se taky rozhodli "zajet si" do Spanelska. Jen se jim to uz tretim dnem nedarilo, a tak spali pod obrovskym igelitem pripevnenym k podomacky vyrobenemu drevotriskoveho kufru. Kecy o nespravedlivym systemu v Cesku jsem radsi ani neposlouchal a nalodil jsem se k usmevavymu chlapkovi. "Tak to je vrcholny cislo!", zakuckal se s cigaretou v puse, kdyz se dozvedel odpoved na otazku, kam ze to vlastne jedeme. A kuckali i zlati cesti kamionaci, kterym patri moje zatim nejvetsi diky. Nejen, ze nas odvezli z francouzskych hranic az k Marseille, ale nechali nas prespat v jejich nefalsovane kamionacke kabine, kde jsem si zavzpominal na casy myho zavozniceni....





A ted, po dvou dnech stopovani, si sedim v Barcelone u Sabiho doma. Tlacim do sebe spanelsky salat, sabiho babovku a uzivam si krasnyho pocasi spanelskyho pobrezi. Promenaduju se po pisecne plazi, bojuju s rozhovory v anglictine, premyslim si, jak se pri cestovani patri... A i pres pochybnosti o me partacce, o tom, jak to bude pokracovat a jak se maji nekteri pratele tam u nas jsem rad, ze si zase takhle premyslim. Afriko, uz jdu!!!
P.S. Dekuju moc vsem,co si vzpomneli, ze jsem mel vcera svatek. Sam jsem na to zapomnel. Doufam, ze vsichni ctenari z minulyho roku zustanou verni. Treba i pribudou dalsi. Snad komentaru a mailu ve schrance bude jeste vic.




F.P.S. Twisty! Dojed!




13 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

wow afrika uz stoji za dverma. Jeste premyslim ze bych dneska stocila letadlo pres barcelonu. A vubec by mi nevadilo kdyby to letadlo dal nepokracovalo. Hodne stesti na dalsim stopu :))
Dita

Anonymní řekl(a)...

Huraaa! Od te doby cos za sebou triskl dverma prvniho auta sedim u kompu, co dve minuty klikam na tlacitko "Obnovit stranku" a cekam na prvni zpravicky ze sveta... A uz je to tu! Tesim se na ten pocit, az zas budu cela vydesena cist ty tvoje sileny historky a hadat, jak to tentokrat dopadne, zatimco ty uz v tu chvili budes nekde jinde delat neco uplne jinyho s nekym jinym:D. Myslim na tebe a drzim palec! Jolca

Anonymní řekl(a)...

Jak zpívá Chuck Berry: Go, Johnny, Go! ;)

Anonymní řekl(a)...

Jak zpívá Chuck Berry: Go, Johnny, Go! ;) nezi... zapomnel sem se predtim podepsat :D

Filip řekl(a)...

dobre ty :)

drz se! taky se tesim, stejne jako Jolca, jak dycky utrousis par pismen, loni se mi tim prijemne zacinali pracovni dny s kafickem pekne :D

tak sup sup at uz tu sou zajimavosti :D

Anonymní řekl(a)...

Honziku, hledam kapesniky a kuckat jeste budu, jak ze to lita do tej Barcelony? Nene, letos pracovne, tak nech tech lakadel, nebo si vyplakam kukadla.
Jak rika Filip, k ranni kave krupave pecivo a cerstve zpravy z Afriky, takze diky za nas za ctenare, ze se s nama bezprostredne delis o zazitky ze sveta! Jsme s Tebou!

Drzim palce! Se Sabiho babovkou a spanelskym temperamentem vstric novym obzorum!!!

Filip Twist

Anonymní řekl(a)...

jsem rád že to zatím vychází skvěle a Hanka ještě žije :) drž se kámo a zase se brzo ozvi, čte se to jedním dechem

bat

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Honzíku, budoucí divochu z černého kontinentu. Přeju Ti vydařenou cestuuu (ať už s Hankou nebo bez ní :)), protože chci opět s napětím číst každý tvůj neskutečně skutečný příspěvek pokaždé, když se upracovaná vrátím "domů" :).
Lejňa

Anonymní řekl(a)...

Achjo Honzíku, slzička s tvým prvním příspěvkem ukápla na polštář. Máš to ale krásný život dobrodruha. Mrzí mě, že jsem jako loni nemohla být u tvého prvního stopu, ale tajně doufám, že zrovna MOJE nepřítomnost ti přinesla štěstí do dalších cest :-))
Táákže..opatruj se, buď zdráv a i kdyby tě nějací domorodci mučili, tak nám o tom napiš! :-))

paa katt

Anonymní řekl(a)...

Musím se přidat k přáním šťastné cesty...na fotku z telefonu co jsem pořídila když jste s Twistym odjížděli do Indie se dívám poslední dobou hodně často..
Moc děkuju jak jsi mi tehdy alespoň přes maily na dálku pomohl..vážím si toho.
Těším se na další příspěvky..:)
Úsměv a pevnou vůli...
Miriz

Anonymní řekl(a)...

teda honzi!
máš tu ale skvělej support:)Samozřejmě, že se taktéž těším na zážitky a postřehy z krajů afrických..dávej na sebe pozor a piš!
ps: zkus sem někdy hodit fotky z rozlučky. Myslím, že si každý rád připomene ony chvíle rodinné pohody a spokojenosti:) dík a šťastné cestování!
Anet

Mills řekl(a)...

Nazdááár kakramáde, nemám slov snad jen "RESPECT FOR EVER!" M.G.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Honzo tak zese se budem tesit na tve nove zazitky a hlavně ti drzime palce at to probiha bez problemu.Hodne stesti Milan a Silvie