neděle 2. listopadu 2008

Bylo nebylo...

Ahoj všichni.

Mozoly na patách už dávno zase změkly, zhýčkaná ramena neunesou skoro ani batoh do školy a každodenní dobrodružství se chtě nechtě potichu odplížilo někam do tmy. A my smutníme... Se zatlačenou nostalgickou slzou vzpomínáme dvacetčtyři hodin denně sedm dní v týdnu, rekapitulujeme zážitek po zážitku a s nadějí dalšího dobrodružství plánujeme cestu pro příští rok.

A protože jsem všem čtenářům, kamarádům, známým i neznámým slíbil, že se podělím o fotky, tímto Vás zvu na povídání o uskutečněném snu, o třech měsících bezstarostného štěstí...





KDY: čtvrtek 6.11.2008 v 18 hodin

KDE: kavárna BASE CAMP, Přerov (bývalé sklenářství za Přerovankou)

VSTUP: 40Kč

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Tse tse tse. Chci fotky sem! Vyprávění v Základním táboře mi vzhledem k mojí zeměpisné délce a šířce moc nepomůže ;)

Vojta řekl(a)...

Joj, skoda ze sem to postreh az ted...sice to mam taky majino z ruky, ale ve ctvrtek byl i dolela cas, tak bych sednul na zelezneho ore a do prerova dojel...
Hafi

Anonymní řekl(a)...

hm...škoda, že mě nenapadlo, se sem podívat...a škoda že osobně mě nikdo nepozval...každopádně, doufám že jste to měli fajn, přišlo hodně lidí a užili jste si to!
katt

Anonymní řekl(a)...

tak co, bandičko?? bude ještě někdy nějaké další povídání?? nebo jsem opravdu tu jednu jedinou šanci propásla? :-) katt